some peace at last,

Busfröet sover, äntligen, mitt lilla huvud vilar återigen på huvudkudden, detta gillas mycket! Allt är som det ska vara förutom att min hosta gör sig påmind varenda gång jag tar ett andetag, just nu vill jag bara sluta andas.

Det är ingen direkt problem-lösning iom att det hade gett mig ett nytt problem; att syresätta mig, jaja, jag får helt enkelt fortsätta hosta ett tag till.

Theo har, bokstavligt talat, varit överallt och ingenstans idag. Hans frukost dög tydligen INTE - en ostmacka och två skålar yoggi - hittade honom inne på Snaa´s rum med en riskaka i vardera tass, i full gång med att försöka proppa i sig så mycket som möjligt på kortast tid.



mammas lilla rackarunge

- you make me happy

Kommentarer
Postat av: Mama Mad

Hej allå! Haha söt som smyg äter..;)



När lämnade ni bort Theo för första gången? Hur gammal var han då?



kram

2009-02-04 @ 14:24:01
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0