Snö-storm,

och jag ska inte jobba imorgon - lets do the wave!

Med min vanliga tur så brukar jag jobba precis när det är oväder till max ute - inte denna gången, visst är det underbart? :D Jag ska faktiskt inte jobba förrän på fredag (som det ser ut idag) ofrivilligt ledig kallar jag det.

Ajaa, lördagkväll och snöstorm, något annat? Har precis kommit hem från svägerskan, skönt att byta atmosfär ibland, druckit kaffe och ätit en hög med kakor - varför är det mycket lättare att vara onyttig borta? :p

Jag är ganska stolt över mig själv, idag på jobb tackade jag nej till både Aladdin-choklad (en utav mina stora laster) och chokladpudding! Fast den där onyttiga vita bull-rackaren slank ner vid frukosten men jag är bara människa - i do bad things!

Nu ska jag skriva klart det här helt-onödiga-men-absolut-nödvändiga-inlägget och efter det ska jag gå och mysa med min älskling, hoppas att vi ska spana Scrubs! (ytterligare en last i mitt liv)

På tal om laster, en av de största jag har är nog Vakna med The Voice, jag vet inte varför men när jag lyssnar på dom känner jag mig helt avslappnad, där kan vara ett världskrig runt mig (åtminstonne en knasig ett-åring som leker riva-hela-huset-på-fem-minuter) jag är lika lugn för det.

Jag har alltid varit sån att visst "bakgrundsljud" gör mig lugn eller kreativ, jag lyssnar egentligen inte på det för att jag gör en massa annat men jag måste ha det i bakgrunden annars funkar det inte, mitt undermedvetna som lyssnar kanske?

Sitter till och med och lyssnar på gamla The-Voice klipp på youtube när jag är vid datorn,

I think I´m hooked!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0