sjuklingar :/ ..

Hemma-sittarkväll blev det idag!

Egentligen skulle man stått i Bowling-hallen nu och flashat sin snygga högerskruv rakt ner i rännan - som vanligt. Fast det blev inte så, M är sjukis och vill helst inte lämna honom själv då, vet själv hur skit jag mådde härom kvällen :/ ..

Har bunkrat upp med fil och chokladpudding till honom, det är typ det enda han äter när han är dålig, inte det bästa men bara han äter!


Det vart mig en stor lala-pudding, hah, det hade varit något.

Annars är här lugnt, Lilleman sover sedan 3 timmar, min lilla stjärna! Han är så underbart fin och snäll, ja jag har då aldrig varit med om en snällare 15-månaders kille! Får ofta kommentarer om att han är väldigt duktig för sin ålder, mäkta stolt morsa här!

MammaHjärtaTheodor

Kommentarer
Postat av: mad

Tack!



Igår va det hemmasittar afton här med..kollade Let´s Dance..som vanligt! Idag ska vi på dop och sen är det skitfestivalen ikväll som jag måste se, då den är i Malmö ikväll..Men som vanligt så har vi den på i bakgrunden medans vi sitter och sågar allt va schlager heter..



imorgon fyller svärmor år och då är det kalas dags.

Så fullt upp hela helgen.



Hoppas mannen din kryar på dig! Klart du ska va mäkta stolt till det lilla miraklet! Han är så himla fin!

2009-02-28 @ 09:38:33
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0