.. och vad var det jag sa (?!)

Det är den här återkommande lördagen den 14:e, jag avskyr verkligen den!

Igår hände absolut ingenting, jag hade en lugn och fin fredagen den 13:e, förutom att jag glömde min mobiltelefon hemma och kände mig naken hela kvällen på arbetet, men det kan hända även den bästa dagen!

Dagen idag började med att jag vaknar klockan 6 - KLOCKAN 6! Då gick min buss, är jag förvånad? Nej. Fick dra igång M som lagt sig sent igår, eftersom det är lördag idag så har han sovmorgon, i vanliga fall - inte när det är lördagen den 14:e. Efter många om, men, suckanden och stöningar så fick jag upp min lilla älskling.

I med en slurk kaffe och sen skulle vi köra, förutom att det satt ett 2 mm tjockt lager is på alla rutorna, det var så kallt ute att det rök om bilens strålkastare, sjukt!

Kom till jobbet, hittade inte mina nycklar, var döds-trött, gick praktiskt taget och gäspade hela förmiddagen, verkligen inte likt mig. Nu har det lugnat sig lite och dagen börjar lida mot sitt slut, endast 4,5 timmars arbetstid kvar.

Men för oturen är det ganska många timmar tills klockan slår 00:00, vad kan hända härnäst? Missar bussen hem? Trillar på isen? Tappar busskortet på bussen?

In this world anything is possible

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0