nu har jag bestämt mig!

Dagens matintag har inte varit det bästa efter gårdagens illamående. Har ätit en nektarin, en apelsin, ett halvt äpple och fem stycken riskakor under dagen, nu ikväll blev jag plötsligt vrålhungrig så åt lite grönsakssoppa med ris till för att få något "matigt" i mig.

Jag och älsklingen ska strax över till Supermarket där jag ska ha Ramlösa Naturell, är jätte-törstig och det beror nog på att jag inte har ätit som jag ska.

Funderar på om jag ska inhandla en glass också, som jag kan sitta och frossa med till Du är vad du äter som börjar nu klockan åtta (?) - något sliskigt får det blir när man ska se på Anna Skippers uppläxning!

Dax att dra sig, annars stänger butiken :|

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vilken trevlig blogg du har. Såg att du hade kommenterat, fast det stod ingenting. :S



Kram

2009-02-26 @ 23:04:12
URL: http://nezzzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0