Någon som orkar svara?

Man ska inte prata med små-glin, så enkelt är det.

"([email protected]) om jävla idioter det finns!: du har nog inte riktigt fattat de hela om de här med gamlingar..... visst ska dom få sitta i bussen efterssom som dom är utslitna olika från gamling till gamling dock.. men vad vet dom om man själv har nån ledsjukdom eller nån annan sjukdom som gör att man måste sitta fasst man e ung? å sen när man väll e snäll mot dom så får man skit ändå hur kul känns de?!.. dom drar alla ungdommar över en å samma kant gnäller bara på samhället som du så vackert innan sa att dom själv byggt upp.. men om dom nu byggt upp det varför gnäller dom då? klagar på alla ungdommar trotts vissa e bättre å andra e sämre.. så de handlar inte bara om att man e lat å fet å får sittsår eller va fan de nu e du säger.. jag har åkt buss till å från skolan i snart 3 år å jag vet hur jävla mycke dom gnäller på en så fort man råkar göra nåt minsta fel.. men du som bor i sjöbo har kankse inga bussar å åka i så du slipper allt gnäll.. du kanske ska se dig omkring lite i andra städer å ta reda på hur det verkligen e innan du börja enns yttra dig kvinna lilla!! OBS!! jag har aldrig haft nåt imot gamlingar förut INNAN dom började gnälla.. första gången sket jag i de men när jag se fick höra de varje dag så blev de jobbigt till slut.. dom bad mig flytta på mig trotts att alla sätena runt omkring va tomma.. det kanske e olika från malmö till sjöbo de e just därför du kansek ska ta reda på saken först innan du börjar säga nåt.. jag känner en jävla massa i denna stan som inte gillar pansionärer."

Någon som orkar läsa det där blasket, osammanhängande med stavfel som en 10-åring och grammatiken ska vi inte tala om (!) för jag orkar då fan inte!

JUSTIJA! Jag har blivit länkad av Chokladbollen, ni mååste läsa hennes impopulära blogg, hon har verkligen koll på livet den! 

Kvällsnöjet är fixat ;)

Kommentarer
Postat av: Tommy

du kanske borde läsa så kanske du fattar varför vi inte ''gillar'' dom så mycke.. tröga jävla 08a

2009-02-24 @ 20:49:43
Postat av: Cecilia

ACCEPTERA MÄNNISKORS BRISTER!

Och påtal om stavfel, Chokladsyrran! Inte Chokladbollen!



2009-02-25 @ 15:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0