my favourite!

Det är verkligen rätt tid för att älska RnB, en perfekt ginis-värld.

The voice, mina änglar, morgon-pepparna, snart tittat på dem i 3 år, fast då var det (som jag tjatat om tuusen gånger) Özz, Danilo och Jakob, men nu börjar jag vänja mig vid de två nya figurerna också. De börjar bli Ordinarie ;)

Idag har Theo fått sin 12 månaders spruta, en aning sent på grund av alla penicillin-kurer mot öroninflammationen (7 st in a row). Nu "ska" den vara borta och hans immunförsvar borde ha återgått någorlunda till det normala, gud vilken skeptisk mening jag fick till där.

Lilleman nannar sött sen klockan halv sju, min lilla rutin-nisse, han har skruttat rundor sedan sju imorse. Haft en underbar dag med honom, vi har lekt, busat och gosat. Blev en promenad med Lump och Camilla också, lagom kallt men det var skönt med frisk luft.

Hah, jag och Theo duschade innan idag, han är för go den lilla skiten, han ska sitta i min famn när vi duschar. Lätt det är att duscha sig själv och honom med bara en arm, hah, men det går, han är för kär den min lilla stjärna!

Imorgon jobbar jag mellan 14-22:30 *gääsp* innan dess ska man ner på byn och uträtta lite ärenden, blir en tidig uppstigning följt av en sen läggning |-) Får se till att lägga mig i tid idag istället, förebyggande syfte!

Jag känner att jag laddar upp för lite bilder härinne (?)
Gotta be a change!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0