.. kväll

Les dots on the wrong side maybe?

Nu har jag, M och Theo varit ute i snön, åkte pulka och gick på upptäcktsfärd runt gården, samt handlat lite. Det har börjat mörkna ute och kvällen är snart ett faktum, Lilleman är fortfarande uppe men det varar inte länge till, han går mest runt och flummar, skrattar och allmänt dummar sig; this means bedtime!

Ikväll händer det inget speciellt, ska jobba imorgon - börjar 06:30, vilket innebär att jag ska ta bussen 05:30 och vad ska då väckarklockan ställas på? :| Mjush, den tanken får läggas på hyllan tills det är dags att ställa klockan.

Ajaa, nu ska jag natta min lilla underbaring!


Btw; visst är min mössa söt? (: Min chef på jobbet älskar att skratta åt den, kallar mig för "Mössan" hela tiden, jag tycker den är jättegullig, Vero Moda FFS! :D

Lucky me,
I don´t give a f*ck what other people think.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0