jävla idioter det finns!

- jag stryper snart någon!

Denna dagen börjar reta gallfeber på mig, varför ska allt irriterande hända just idag när jag är på mitt bästa humör?

Lilleman kräktes inatt, hela middagen for upp, min lilla stackars ängel :/ .. Blev inte mycket nattsömn heller, det är väl en av anledningarna till att tålamodet ligger lågt.

Var inne och läste på denna människans blogg och det inlägget ni får upp om ni trycker där, hoho, jag är glad för att jag satt vid datorn och läste det annars hade jag kunnat gjort mig olycklig!

"Man ska lämna plats åt de i bussen? why? Bara för att de är gamla och har benskörhet?" - OOH LALA, räkna till 10 typ 1000 gånger så kanske man har lugnat ner sig en aning.

HUR kan man sitta och skriva på det viset? HUR FAN kan man vara så respektlös? Det är en ren självklarhet att människor som är 70+ inte ska stå på bussen, de har använt sina kroppar så det räcker!

När de har levt ett 70+ liv så ska väl för fan en töntig liten 19 åring kunna resa på sina unga ben och stå upp för deras skull? Det var väl antagligen för tungt att resa på den feta röven, bättre att leka döv och hoppas på att man får sittsår i röven, det hoppas jag på!

Hur uppfostrar vuxna sina barn idag? Inget vidare iallafall, det är denna ett praktexemplar på!

Inkompetent människa säger; "Så här var det minsann inte i Stockholm"
Min pappa svarar; "Stick för fan med dig till ditt jävla Stockholm, det är ingen som har bett er komma hit!"
- I´ll get your point daddy (L)

Kommentarer
Postat av: Bättan

Jag håller helt och hållet med dig! Sorgligt att man inte kan visa de äldre respekt, de har trots allt levt och arbetat nästan ett helt liv. Då förtjänar de att få sitta på bussen medan en lat tonåring gott kan stå upp.

2009-02-24 @ 16:45:16
URL: http://emofisk.blogg.se/
Postat av: Laura

En sak ska du ha klart för dig, att detta har inget med uppfostran att göra.. Det är som jag känner that's it.



Barn kan lika gärna som gamla få sitta i bussen. Jag, du , unga, gamla, alla har lika rätt att sitta i bussen. Ingen ska favoriseras.

2009-02-24 @ 16:46:54
URL: http://tossavanien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0