dear chocolate ball

Anonym om anonyma kommentarer,:
Skola in er på dagis? Lite väl att ta i?
Chokladbollen - byt IP-nummer om du ska kommentera anonymt är du snäll, det blir så fel annars. Jag trodde diskussionerna var över, varför lägger du inte ner?

Jag förstår inte heller varför du bråkar, du som till och med tänker byta blogg för att du inte tål kritik. Plus att du tror att du är tjock för att jag kallar dig chokladbollen? Jag vet inte ens hur du ser ut så hur f*n ska jag kunna kalla dig tjock?

Lägg ner nu Chokladbollen, det är ett nick med humor i, lär dig att skratta!

Kommentarer
Postat av: mad

Jag slipper de där kommentarerna som tur är! Är inte lika bra att ge svar på tal som en viss Ginis..;)



Ja han är stor vår bebis! 8 veckor imorgon och storlek 68 redan!! Men jag hoppas han slutar växa nu?!? För det börjar bli dyrt..



Några roliga planer för helgen?

2009-02-27 @ 18:50:25
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0