Arga morsan

- jag?

Jag tycker att alla mammor definierar sig med något, t.ex ensam mamma, ung mamma, blivande mamma, tvåbarns-mamma mfl, jag vet inte riktigt var jag ska kategorisera in mig själv (?)

Ensam mamma fungerar inte då jag har en sambo, ung mamma får jag tydligen inte kalla mig eftersom att jag är 23 år gammal (numera är en ung mamma 15-18 år gammal) blivande mamma är jag inte heller och tvåbarns-förälder titeln väntar vi ett par år med.

Det hela är ganska enerverande, Theos mamma definierar inte heller  vem jag är, enbart att jag har en son som heter Theo. Har funderat på det med Arga morsan, det skulle faktiskt kunna vara jag, för jag är ganska arg relativt ofta och jag brukar vara duktig på att gnälla om det här i bloggen.

Fast man måste juh inte vara som alla andra, alltid, men ibland!

Hah, just nu står min stjärna och tittar på Disney Channel med ett äpple i ena handen och en sko i andra, munnen går i ett - "Skoo, sko, skooo, sko, sko!" Världens leende kommer det från den lilla krabaten.

Det är härligt att vara mig idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0