Tycker ni om mig idag?

*mwaah* mina söta besökare börjar komma tillbaka till mig igen ^^,
- men kommentarer lyser med sin frånvaro :|

Ajaa, får väl önska mig ett par i julklapp och se om jag varit en snäll bloggare i år? :D

Är äntligen hemma hos mina hjärtan igen efter en relativt lugn kväll på arbetsplatsen. Börjar känna mig mer och mer bekväm här i Sjöbo nu, det är aldrig lätt att vara ny på ett ställe, men vill man så kan man komma in i gamet rätt fort!

Imorgon stundar ännu en kväll på jobbet, blivit många kvällsturer denna veckan men nästa blir bättre - 4 av 7 turer är dagpass :)

Måste ta mig till Jysk någon dag också, tänkte köpa en badrock till Theo i julklapp;

Visserligen inte Bilar/Cars men den är iallafall blåå :)

Har slagit in Theos kusiners julklappar häromdagen i vart fall, fina små rim sitter det på dom med! För barnen skull får man fjanta till det ibland ;D

Idag är det för övrigt Connie´s födelsedag, hipp hipp hurra för dig idag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack Tack För grattulationerna =))

2009-12-03 @ 08:25:08
Postat av: veronica

jag tycker det är jätteroligt att läsa allt vad du skriver, jag gillar din humor! ha det bra. ikväll ska jag på big bowl med jobbet, här får man iallafall en julfest :-) trist att jag inte var bjuden till donationsmiddagen i dalby, bara för att jag är tjänstledig. mrrrrr vi hörs. kram

2009-12-03 @ 12:33:15
Postat av: Jenny

Hej du tokiga brud....



Saknar dej på jobbet juh...

Hoppas allt e bra med dej och att du trivs på nya jobbet...

Det där med kommentarer... du e inte så himla duktig på att lämna kommentarer själv heller lilla du ;)



Men jag ska skärpa mig :)



KRAM på dej och familjen

2009-12-03 @ 20:28:28
URL: http://jemj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0