Min kropp är störd!

Visst kan min kropp bete sig lite annorlunda ibland,
men såna här dagar är bara överdrivna och dryga!

Några exempel på idiot-saker som kan hända;

- Jag nyser om jag får i mig för mycket mint (som tandkräm eller tuggummi)
- Jag nyser när jag noppar mina ögonbryn, mest det högra
- Kliar jag mig på armbågen ilar det i revbenen
- Äter jag nybakta baguetter eller liknande får jag tandköttsinflammation

Och dagens störmoment;
- Om jag äter grovt bröd för fort får jag hicka, det slår aldrig fel!
Jag måste fan idissla tuggorna om jag ska slippa hickan :@

För att göra det hela ännu roligare försvinner inte hickan, vilket ofta är utfallet. Det räcker att jag dricker något, hostar, röker - lever (?!) för att den ska komma smygandes igen. Det är så att man bara vill nita sig själv, måttligt irriterad på detta!

Btw, tack för alla gulliga kommentarer!
Även om jag inte alltid svarar - You know Me like You ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0