Love My Life

Just nu älskar jag mitt liv! Jag älskar visserligen inte hickan som attackerade mig precis, men i övrigt är allt som jag vill att det ska vara - vi har vårt eget lilla hem med vår underbara son som bara utvecklas mer och mer för varje sekund, känns det som!

Att känna av detta lugn, det gör väldigt gott i en liten ginis hjärta. Jobbet fungerar bra, inga mer intriger och allt vad det innebär, bara vara och göra det man ska för att sedan gå hem - det kan inte bli bättre!

Mina vänner som finns omkring mig, jag är helnöjd! Alla små ljusen i fönstrena, de röda dukarna, mm julen är verkligen en glad högtid som betyder väldigt mycket för mig (även om Michael kallar mig för Grinchen när hans julidéer går långt över styr...) :D

I have a feeling that this is going to be the best christmas ever!

Kommentarer
Postat av: Pia Björk

Så glad jag blev över att läsa din blogg idag! Känns som att ni äntligen har hittat hem och äntligen kan bli den underbara lilla familj som ni båda så väl förtjäner!



Bamsekram till er alla!

2009-12-08 @ 14:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0