Kranvätare,

Kan man kalla det så när snoken rinner som f*n?
Bara en av mina vanliga frågor här i ginis-atmosfären ^^,

Idag har jag änsålänge varken nyttjat iprén eller nässpray men gud vad det är lockande! Iprén lär nog slinka ner vare sig eller men nässprayen vill jag inte ha, tycker att kranen blir helt konstig efter ett par dagars användande ;/ ..

Idag hade jag kunnat jobba (!) men jag tackade faktiskt nej (?) helt sanslöst, storhelg och allt, ångest i lilla ginisen ;/ .. Men tror att jag behövde denna dagen för att kurera mig litegrann, imorgon är det at it again! Då är det en ledig dag på två veckor som gäller, gääsp!

Btw, har nallat massor med söta jul-bilder från svägerskans bilddagbok! :D
Och jag ska alldeles strax - beroende på hur seg jag är - lägga in dom här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0