KOMPLIMANGERNA´S DAG!

Jag var som sagt på mitt nya boende idag, komplimangerna haglade över mig!

Den första;

- Hur länge ska du praktisera?
- Jag praktiserar inte?
- Hur gammal är du?!
- Tjugofyra........


Can´t help that I´m still looks like sweet sixteen!

Nummer två;

- Är du polack?
- Nej, hurså?
- Ah, min syster heter Regina och hon är polska!

Mitt namn är kanske internationellt? Vad jag vet så bor inte alla som heter Anna i Sverige?

Och den sista;

En som jobbar där stirrar sjukt mycket på mig och säger;
- Har du hört talas om tavlan - Flickan med örhängen?
- Eh, nej?
- Du är så sjukt lik den flickan! Du måste googla det när du kommer hem!

Sagt och gjort.....

Tjaa, vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0