Irshad Manji

- där har ni en kvinna som är en riktig förebild!
Självständig med båda fötterna på jorden, hela Irshad är ett stort plus helt enkelt!

Sorry, jag var bara tvungen att flika in det här, mitt i ingenstans.

Hur har ni det mina kära läsare? Själv har jag det ganska tråkigt, sitter och tröstäter på choklad-asken syrran kom med från the UK - livsfarligt god!

Pia och Frank - när ni öppnar chokladasken så är det kööört ^^,
My sister knows how to buy chocolate :)

Idag har jag hållit mitt löfte och varit ledig! Har tvättat halva dagen, handlat, städat lite, lagat mat, busat med Lilleman och massa annat strunt som inte är värt att nämna!

Just nu sitter jag här för mig själv och planerar att droppa i bingen, M är en sväng om jobbet, innan dess lämnade han syrran vid tåget och innan dess var han på jobbet - känner mig sambolös idag ;( ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0