godkväll och godnatt!

Typ precis hemkommen från en lång och tröttsam dag.

M ligger och sover i soffan, Theo sover också fast i sin säng - ordning och reda med den lilla killen! Idag har vi inte gjort så mycket, var med Lilleman nere i byn i förmiddags för att ragga rätt på en ny kalender, får panik av att min går ut den 4:e januari och jag har saker att skriva in som händer efter det ;/ ..

Ofc kunde inte sunkiga Sjöbo tillfredställa mitt behov, as usual, får väl åka in till någon av de större städerna om man ska kunna få mer koll på sin agenda.

Annars har det inte hänt mycket mer än det och jobb såklart. Imorgon ska jag prova på något nytt (!) ska nämligen vara inom hemtjänsten, spännande :)

Jaa, gud vad mycket som händer i vardagen för tillfället, not - trots det är man trött som en alika - kan det vara mörkret som tar ut sin rätt i min energibank? Får lägga mig i ett solarium och försöka boosta upp det igen för det här är skitdrygt!


M´s playing fotograf, dagen innan jag var hos frissan!
Godnatt världen |-)

Kommentarer
Postat av: veronica

hej. hur gick det att jobba i hemtjänsten, mycket bättre eller? mmmmmmmm jag gillar det mycket mer iallafall... inte lika stressigt och inte lika tråkigt.. kram

2009-12-04 @ 12:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0