Goda nyheter?

Det återstår att se!

Jees, på måndag får jag veta om det blir som det är planerat, knyter varenda tumjäkel jag får tag på just nu! Hade varit en otroligt glad överraskning, kanske har allt slit äntligen gett lite utdelning också? Det mest perfekta i hela världen är om min lilla Tebbeliina får lika goda nyheter :)

Idag har jag jobbat - det kunde ni aldrig kommit på själva va?
Utöver det har vi lagat mat, busat och diskat!

Weei, välkommen to the fun part of life, haha. Ajaa, det är skönt när det är gjort iallafall, en mätt mage och ett städat hem = en lugn fredagkväll ;)

Ikväll ska jag nog titta på Idol, om jag kommer ihåg det, och jag hoppas verkligen att Calle vinner! Nu får det vara slut med att flickfavoriterna alltid ska vinna på grund av att alla småglin ringer och röstar!

Dags för ett litet snack med Theodor känner jag, ibland tar han sig för stora friheter ;p

Kommentarer
Postat av: Pia Björk

Hoppas att middagen blev bra, och ni får en JÄTEMYSIG kväll!



Kram Pia

2009-12-11 @ 20:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0