En halvbränd kopp?

Man ska inte vara gnällig när det kommer till kaffe, har precis tagit mig en rejäl kopp från kannan jag laddade vid fem-snåret - och gott var det!

Har äntligen fått mig en lugn ginis-stund, Lilleman ligger i sin säng och M är i badet. Mys med min labtop och en halvbränd kopp kaffe, oh yes!

Sitter och funderar men vet inte på vad, inom mig finns det en "Shit-du-har-glömt-något!"-känsla, som jag inte ens med min vildaste fantasi kan komma på vad det skulle kunna vara.. :S Jobbigt när det händer, fast jag märker väl det förr eller senare.

Busy schedule denna veckan också, jobb, jobb och åter lite jobb
- det ska kännas att man lever!

Har väldigt svårt för att förstå människor som har problem med att andra människor jobbar, jag jobbar för att min familj ska ha det bra och för att vi ska kunna leva som vi vill. Om det innebär att jag jobbar 10 timmar i månaden eller 200 timmar i månaden är upp till mig och ingen annan!

Vidare i refrängen; Tebbe och Johan var förbi en stund innan ikväll, roligt är det när grabbarna försöker samsas fast de alltid ska ta just den leksaken den andra håller i :D Underbart att se hur stora killarna har blivit, från de små blöjknytena till två stycken riktiga busungar ;)

Ajaa, nu kom M ut ur duschen med gitarren i högsta hugg, är svårt att koncentrera sig på att skriva mitt i alla ackorden, hörs la en annan dag!

Kommentarer
Postat av: regina

Kallas du också ginis, vad är ditt rreal name då? ;D roligt för när jag var bebis så kom jag på namnet ginis för jag inte kunde mitt egna namn, roligt haha

2009-12-11 @ 08:59:07
URL: http://ginise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0