"..another day has gone

And I´m still all alone
How could this be?
You´re not here with me
We never said goodbye
Someone tell me why
Did you have to go
Leave my world so cold

Everyday I sit and ask myself
How did love slip away?
Something whispers in my ear and say..
"

Love Michael Jackson!

Hah, fick den på huvudet när jag skrev rubriken "Another day has gone" - den är verkligen helt underbar, liksom många av hans låtar! Men nu gled jag in på helt fel håll, med tanke på att jag faktiskt skulle skriva om min dag ^^,

Sista jobbdagen avklarad för denna veckan, ironiskt när det faktiskt är söndag -_- imorgon väntar en ny vecka med bara fem dagars arbete, väärsta semestern juh ;D i en ginis-värld iallafall!

Snön ligger djup kring husen, bilarna och allt annat som råkar befinna sig outside.


Snöskottar-Theo hjälpte pappa med den största skopan han kunde hitta :)


Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0