Seniliteten kommer smygandes!

Det är helt ofattbart hur glömsk jag har blivit de senaste åren, för att inte tala om den senaste månaden (!) M fick ringa och påminna mig om att vi skulle vara på Kräftskiva hos Connie klockan 4 idag - som jag hade bokat in!

Telefonsamtal från M;

När vi hade lagt på satt jag bara och försökte komma på hur f*n min hjärna kunde ha glömt det där, i mitt huvud är det den 8:e augusti idag, inte den 15:e. Men uppenbarligen har jag fel med tanke på att enligt datorer, tidningar och till och med min egen mobiltelefon är det den 15:e idag!

Och det var även därför jag egentligen var ledig idag, jag tyckte det var konstigt att jag var ledig på en lördag och tog därför på mig ett 7-16 pass innan i veckan, pucko? Ah, man blir som man umgås, right?


Kommentarer
Postat av: jessica

Sv: Ja precis, man får inte bristningar av att man kliar utan det kliar för att man får bristningar ;d.

2009-08-16 @ 00:06:35
URL: http://jlethin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0