Kidnappning?

Idag blev jag faktiskt riktigt frustrerad när jag skulle hämta Theo på dagiset. De "riktiga" fröknarna är på "kurs" / "kafferep" och på grund av detta är hela Theos dagis invaderat av vikarier, vikarier från ett annat dagis här i Sjöbo! Det är alltså helt nya ansikten både för mig, M och Lilleman.

När jag lämnade Theo imorse hade bara en Fröken hunnit komma, hälsade på henne och gick. När jag kom tillbaka i eftermiddags var inte Fröken kvar men där var gott om andra idioter som fyllde hennes plats, åtminstonne ytmässigt.

Jag gick in genom grindarna, försökte få kontakt med fröknarna genom att hälsa glatt på dom. Jo, de hälsade tillbaka men mer var det inte! Gick in i dagisbyggnaden, hämtade Theos väska och jacka, gick ut till Theo som lekte i sandlådan, satte honom i sin vagn och gick iväg.

My three BIG NONO´s!


Detta ska tas upp imorgon, det är en sak som är säker!

Kommentarer
Postat av: Mad

Va i helvete! Det är ju helt skandalöst!! Så får der ju verkligen inte fungera!! Blir mörkrädd!

2009-08-18 @ 20:18:45
URL: http://mamamad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0