Dagens I-landsproblem!

GAAH!

Om 7 timmar ska jag vara på jobbet, vad gör jag då vaken vid denna tidpunkt? Jo, det ska jag tala om - jag bråkar med min "garderob" angående platsbrist! Hur kan världens största byrå inte rymma mina kläder? Fick kasta jättemycket kläder nu och det värsta är att jag har tre maskiner kvar i källaren (!)

Förr har jag alltid lagt fram de kläder som inte fått plats i "garderoben" och använt dom först, nu på senaste har jag det PLUS att jag kastat de kläder jag minst använder i tvätten igen för att få plats med mina nya kläder. Denna gången åkte de i soptunnan istället och trots det har jag platsbrist!

Jag kan bli tokig för mindre.

Som sagt så jobbar jag imorgon, har jobbat dö-mycket på sistonne vilket märks då jag inte ens har hunnit packa upp min platt-tång som jag hämtade i onsdags (!!!!!!) Jag hinner fan ingenting på grund av allting annat som får gå före, ÅH!

Jag borde egentligen inte sitta här heller med tanke på vad klockan är, men kände att jag var tvungen att visa att jag lever - vilket jag faktiskt gör.

Och sedan måste jag bara yttra mig som en annan liten fjortis i denna kommunen;
Väx upp, inse att Du är en mamma och ta ditt ansvar!

Pyskopatiska människor det ska finnas överallt, kan det vara balkongräcket nästa för dom med?

Kommentarer
Postat av: Mad

Jag har i-landsproblemet att jag har kläder men inga kläder jag vill ha på mig;)

2009-08-29 @ 08:01:53
URL: http://www.mamamad.se
Postat av: veronica

hejsan.

min dotter skulle kanske kunna tänka sig att ärva lite kläder av dig om du ändå ska kasta dem? om du ändå ska sortera ut ännu mer?? :-)



en liten tanke bara.. ha det underbart. kram

2009-08-31 @ 08:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0