BAJS-EXTRA!

Hej hopp kära läsare - de få stackare som är kvar ^^,

Nu hoppar vi rätt in i livet som det utspelar sig idag och ignorerar den tiden som jag glömt skriva om, orka komma ihåg allt? Det är juh på grund av att jag lider av kronisk närminnesförlust som jag har en blogg.

Lär säkert drabbas av alzheimer nu bara för att jag skrev så, karma.

Theo har för första gången bajsat på pottan idag! Alldeles precis nyss! Wii! Inget steg för mänskligheten men ett jättekliv för min 21-månaders kille! Äntligen fick jag utdelning för all lottlös pott-tid, sug på den ni! :)

Sedan kan mitt lilla mirakel räkna, det låter:
"En, två, fyra, fem, sex, nio, elva"

Batterierna är som vanligt stendöda i min kamera, får göra något drastiskt åt det snart - om jag bara kunde komma ihåg det! Närminnet som sagt, vilket närminne?

Kommentarer
Postat av: Mad

SÅ duktig han är! Va det händer mycket..

Nu förstår jag varför du bloggar så sällan..Du har också demens!! ;)

2009-08-12 @ 09:19:40
URL: http://mamamad.se
Postat av: Anonym

Det sägs att man blir som de man umgås med, och med tanke på att du jobbar så mycket så är risken stor att du blir som H-B hahaha...

Duktig kille din son är...

Kram på dej

2009-08-12 @ 11:24:59
Postat av: BUNNY

DESSIE ELLER KISSIE?

vem gillar du bäst?



svara på det i min blogg, i det senaste inlägget :)

WHO'S THE WINNER?

2009-08-12 @ 13:20:55
URL: http://hellobunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0