Vakande natt,

Godmorgon!

Igår eftermiddag blev jag inringd att sitta vak på kvällen/natten, eftersom jag aldrig suttit vak tidigare och med tanke på vem personen var så tackade jag ja direkt. Var hemma redan vid klockan 2 inatt, vår SSK körde mig hem, annars hade jag tänkt att sova resterande av natten på jobb och ta bussen hem nu på morgonen.

Nu är jag vaken igen och bävar för att jag faktiskt ska jobba natten idag - ute på golvet, trött :/ .. Men det kommer gå bra, är ledig både imorgon och på måndag så! :)

Sitter och väntar på att min älskade lilla son ska vakna, sjusovare idag? Annars går jag in och väcker honom när jag skrivit klart här, det är dags för frukost juh! Sedan ska vi ut i solen, ser ut att vara en lika fin dag idag som igår.


Glad Påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0