"Upp och Hoppa!"

Morrn!

Ni kan tro att jag har sovit gott inatt! Jag uppskattar en nattsömn mycket mer när jag gått miste om den natten innan men visst är det roligt att jobba natt ibland, annorlunda och ombytande! :) Jag har som sagt fått mig en underbar sömn förutom ett litet avbrott mitt i natten.

Vaknade vid 1 inatt, M hade tagit in Theo till oss tidigare på kvällen utan att jag märkt det för som vanligt somnade jag först, av att Theo lekte Bulldozer i vår säng. Hans högsta mål var att kravla fram och tillbaka över våra ben samtidigt som han ropade "UPP OCH HOPPA!" om och om igen.

Mina ögonlock var blytunga och min hjärna halvvaken fast ändå så pass vaken att den kunde skälla på mig för att jag varje morgon när jag väcker Theo säger orden "Upp och Hoppa!" till honom - det är faktiskt inget trevligt sätt att bli väckt på! Inte mitt i natten iallafall.

Tog med mig Theo in till hans rum, bäddade ner honom och startade sagan, sedan sov han tills halv 8 imorse - underbart! Och jag ska jobba idag, inget speciellt med det förutom att jag var säker på att det var imorgon jag hade den tiden, inte idag, vill vara hemma med Theo idag!

Ajaa, å andra sidan har vi en hel dag att njuta av imorgon istället! :)

Kommentarer
Postat av: mad

Sambon som jobbat nätter..;)



Naaw med söt! Just nu inte nanna men äta boppe..vilket han gör hela tiden..matvrak & boppekär..



Haha, skrattade när jag läste om Theo o Ja nej ja nej;) Så charmig!

2009-04-13 @ 11:24:09
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0