THANK GOD IT´S THURSDAY!

Det är väl torsdag (?)

Alla dessa röda dagar och för tidiga "Glad Påsk"-hälsningar har gjort mig helt snurrig på vilken veckodag det egentligen är men vid närmre granskning så ja, det är torsdag idag!

Jobbade halv-kväll idag, 13-18:30 - glassigt! :) men har ändå varit relativt mycket i omlopp så man är inte pigg direkt |-) Känner mig faktiskt ganska hungrig nu också, är väl mest för att jag inte har möjlighet att gå ut i köket och äta den maten jag vill ha utan att någon synar den under mikroskop - drygt!

Usch neej, nu börjar idioterna sina trevliga samtalsämnen om all skit som finns, bokstavligt talat skit också, hur orkar man? Jag vill bara hem! Hem, hem, hem, hem, hem. Nämnde jag att JAG VILL HEM?

Tanten är väl sur för att hon inte har kommit sig iväg till Blåkulla än eller något.

På tal om något helt annat; morgondagen. Den tänker jag och Theo spendera med Tebbe och Johan, långt härifrån (observera) är det fint väder ska vi bannemig sätta oss på ett fik med smågrabbarna och bara glassa i solen, har jag velat göra hela veckan!

Det hände faktiskt en bra sak idag när jag var på väg till jobb (!) har försökt nå en person i cirkus fem veckor i genomsnitt fyra gånger om dagen och hon har aldrig varit anträffbar, idag ringde jag bara på måfå och tamigtusan hon var där! :D

Får veta inom någon vecka om det går bra eller dåligt, hihi :D

Kommentarer
Postat av: elina-snart mamma till Theo

Javisst, visst är den fin!!? Och inte speciellt dyr heller :) Man kanske ska snacka med gubben sin ;)

Och fint namn på din son =D

2009-04-09 @ 21:38:47
URL: http://elinasnartmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0