Läkarbesök + ny dag!

Dagens feta problem;
- jag har glömt min lunch där hemma, gaah!

Får försöka att stå ut tills klockan 16, det är inte direkt så att man svälter ihjäl (^^,)

Jag och Lilleman var uppe redan vid halv 6 imorse, inte världens hit för min lilla stjärna! Fast hans humör gav med sig till slut när jag berättade att vi skulle ut och titta på traktorerna och lastbilarna.

"Mamma! Bap-bil! Taktor! Mamma titta! Titta taktor mamma!"
Sedan vart det full fart ut genom dörren :)

Var på återbesöket hos Dr Rolf på Barnkliniken igår - bara jag som är Våra bästa år-skadad och tänker på en psykiskt störd människa när jag hör "Dr Rolf"? Han var jättesnäll iallafall och förklarade för mig att Theos hjärta är perfekt och att han blev blå berodde på vätskebrist på grund av hans diarréer.

Skönt! Efter det åkte vi upp till H&M med F, handlade lite nya kläder till Theo, mest sommarkläder och en tunnare vindjacka han kan ha på sig även om det är varmt ute.

Hände en rolig sak därinne också, som alltid när man är med Theo!

En praktikant välte ner ett hyllplan - en hyllbräda och två stänger som hyllan ska hänga på, ifrån 2 meters höjd, ni kan tänka er hur det lät! Alla vänder sig om och tittar på honom utan att säga något, för det är så vi svenskar gör, vi tittar.

Inte Theo, han utbrister ett superhögt "OOJ!" till killen, han ropade ut det för att vi stod en bit ifrån honom och Theo är väldigt nogrann med att man ska höra vad han säger!

Hah, mammas kille det där :)

Snattat en bild av Theos Faster, ovanligt vaa? ;D

Kommentarer
Postat av: Mad

Charmtroll!! =)

2009-04-29 @ 08:39:11
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: veronica

konstigt? ja har tagit emot samtal o så.. hmm?? aja,nä de e inget spec.. kram

Postat av: SNORK

DISSAR DU MIN FINA SALLAD! morr

2009-04-29 @ 12:46:42
URL: http://spookey.blogg.se/
Postat av: Mad

Tack=) Ja han är stark och det händer så himla mycket nu!!! Man hinner inte med riktigt känner jag!

2009-04-29 @ 18:57:53
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0