end of the day,

Nu har jag slutat och trots det sitter jag kvar på jobbet (!) Väntar på lilla Terese som går till halv 11 ikväll - M&M är ändå ute och pysslar med båten och Lilleman nannar sött i sin säng så jag har inte speciellt bråttom hem.

Imorgon börjar jag klockan 7 igen |-) då är det bara att säga godmorgon till allihop som man sa godnatt till precis (: Förhoppningsvis ska man hinna få sig ett par timmars sömn innan dess.

Efter jobb imorgon ska denna damen gå ner och sola, nog för att jag gör det på arbetsplatsen ganska ofta men imorgon ska jag till Meddo! :) En aning dyrare men oj så mycket skönare det är att sola där!

Sedan ska jag hem till min lilla guldgosse och mysa med honom innan han går och nannar.

En miss i planeringen; Självklart har jag bokat in mig på en dubbel-tur igen, denna gången utan att veta om det - jag blir så förbannad på min hjärna ibland! Glömsk (?) det är bara förnamnet.

Ajaa ska jag gå ut och vara lite social hade jag tänkt, för omväxlings skull ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0