En helt vanlig söndag (!)

- NOT!

Idag fyller storsystern 25 år och det har firats med grillfest och en platt-tång! Vi åt vid 16-tiden och jag känner mig fortfarande proppmätt, kanske får ni en liten hum om hur mycket mat man har ätit då? ^^,

Theo har spelat fotboll i trädgården hela dagen med Rex, de två är som A och O, Bill och Bull - det går inte att sära dom åt helt enkelt! Bilder kommer dyka upp inom kort, vi ska bara ha tag på Snaa´s kortläsare.

Förövrigt är jag hemskt trött idag och ytterst nöjd med att jag INTE ska jobba imorgon!

Kommentarer
Postat av: poohlina

Grattis till storasyster Becka. Hoppas ni hade megamysigt =)

2009-04-27 @ 07:37:18
Postat av: veronica

va? ja har min mob igång alltid..hehe. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0