Dagsfärska bilder!

Godeftermiddag!

Nu är det snart slut på friden för denna dagen, klockan åtta åker jag tillbaka till jobb för att komma hem imorgon bitti igen, har fortfarande inte fått min utlovade vila utav M - tydligen är det viktigare att båten glänser inatt än att jag är vid mina sinnens fulla bruk på jobbet.

Har äntligen fått tillbaka min kamera från M, däremot är det strax dags att köpa ett nytt 10-pack batterier, jag har enbart hunnit nyttja två st ifrån det förra paketet, resten har gått åt till att fota båten.

En styck sliten morsa med underbaringen i famnen!

Har dokumenterat med bilder en del idag, har verkligen saknat min kamera (!) Jag och Theo gick till affären för att handla lite gröt, knäckemackor och bananer till honom, blev en bild där med!

Theo i sin vagn med sin provisoriska "solhatt".

När vi kom hem satte vi oss och åt lite mellanmål, "Goya" som då betyder Yogi på Theo-språket, banan och knäckeamacka. Även där blev en del bilder på en skrattande liten knodd ;D

Syns det att han äter blåbärsyoggi? ;)

Stort smil med knäckemacka i heela munnen!

Undrar ni vad han gömmer därinne?

En på tok för stor bit banan, mammas ha-galna pojke ;D


Älsklingens längsta tofs står som alltid rakt upp! :)


En lite fundersam kille (?)

Åh jaa, vi har haft en underbar dag! Och nu kom M in så får passa på att gå och vila mig nu när jag har chansen, 3 hours to go! See You!

Kommentarer
Postat av: mad

alltid mysiga bilder!!



Rack för komplimang & för råd..

Jobbigt med strålande sol och en bebis som svettas inomhus i t-shirt!

Solhatt har vi skaffat..han ser heltönn ut i den;)

2009-04-11 @ 19:40:58
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0