Catch the moon,

GAAH! Jag är helt förälskad i hans röst, Stefan Andersson och hans musikvideo - oldstil, det är helt lovely! :D Jag är nog den enda 23-åringen som får nostalgiska känslor av att se saker som fanns på 30-40-talet trots att jag aldrig upplevt ett liv med det själv (?)

Can you hear him whistling, a little tune
It´s about him trying to catch the moon
He´s waiting for his father, he´ll be coming home soon
He´s waiting for his mother, this afternoon


Vår älskade Lilleman vaknade för en stund sedan och var ledsen, antagligen en mardröm som har skrämt honom. Gick in och la honom hos M, de två är som skapta för varandra! Theo blir lugn av att vara hos sin pappa, den enda han kan ligga och mysa med i sängen och M blir lugn av att ha Theo i sin famn - det är mina två pojkar det!

Måste berätta en sak som bara är såå Theo, ett måste i hans lilla liv, han har skaffat sig ett måste! :D På kvällarna får han alltid en flaska med 200 ml välling i som ett litet kvälls-mål inför natten. Theos måste består av att han måste kasta ut flaskan ur sängen innan han somnar, vare sig den är tom, full eller halvdrucken,

- han tänker inte sova med en välling-flaska i sängen (!) ikväll hade jag lagt även lagt dit en liten flaska vatten hos honom, ifall han skulle bli törstig inatt. Den hade också hade åkt ut ikväll! :) Min lilla älskling, han har redan sin alldeles egna personlighet och den överglänser allt, precis som det ska vara!



 
- Svartvit eller färg?


Kommentarer
Postat av: poohlina

Svartvit =). jag har en förkärlek till svARTVITT!

2009-04-05 @ 20:55:09
Postat av: Mad

Ja jag testar..med tanke på att alla vanliga blöjor läcker när han göra tvåan resonerar jag att up&go kanske håller tätt och det gjorde dem! Där är trck i maskineriet serru!!;)

2009-04-05 @ 21:06:51
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Mad

nej de e tvåan som rinner ut o missfärgar alla kläder..=(

2009-04-05 @ 21:12:16
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Mad

tack för tipset..;)

men vi har sambons dopklänning som alla på hans sida haft;)



min mamma virkade en som jag o min bror hade men den är spårlöst försvunnen tyvärr..

2009-04-05 @ 21:45:26
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Mad

yes, dopet är den 26 april..;)



the secret är ju redan out in the open..

om du läser i bloggen;)

2009-04-05 @ 21:49:22
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: jessica

sv: vad roligt att du läser :D jo allt var ju bra som tur är, man blev ju väldigt orolig..



vad söt theo är :D!

2009-04-06 @ 14:54:53
URL: http://jlethin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0