090414

- dåålig rubrik (!)

Är allmänt trött just nu, jag och Lilleman har varit ute hela dagen, man blir faktiskt trött av för mycket frisk luft |-) men asnaajs var det att vara med Tebbe, Johan och Camilla idag! Njutit av den underbara solen, promenerat, shoppat ett par kepsar till Theo, matat ankor och såklart fikat! :)

Morsans kille har varit exemplarisk idag, lyckades till och med få honom att nanna middag i vagnen (!) i en halvtimme, det ni! Typ första gången han går med på det. Sedan blev han även lite purken när han inte fick gå ner och klappa ankorna, lyssnade inte alls på mig när jag försökte förklara att de kommer bita honom :|

Ajaa, why listen to mummy? :p

Theodor posade för kameran innan idag, när jag tog fram den så sträckte han fram hela ansiktet och log ifrån den ena kinden till den andra! :D


Lik sin mamma, egenkär till tuusen och det är helt rätt,
- du kan inte älska någon annan om du inte älskar dig själv.

Har gett upp hoppet om att Theos solhatt ska förbli hemma när den väl kommer ifrån dagis så köpte två nya kepsar till honom idag, eller på Theo-språket "Beps!" - och de ska inte ens komma i närheten av The day-care.


En inte lika kamera-nöjd Theo, Tiger är med på utedagen! :)

Åh, vad det har varit skönt att vara ledig idag och bara njuta av tiden med min lilla man! Iofs hade jobbet ringt mig 07:11 imorse och jag är faktiskt glad att jag inte vaknade av det, det är skönt att vara ledig ibland :)

Vi gick hem vid 4 och lagade mat till hela lilla familjen Johansson-Björk, efter det blev det ett bad med farsan medan jag röjde upp i köket. Theo invigde sin nya badleksak, en båt, som han fått av mormor idag! Sedan följde vi med M ut i båten och spenderade en stund där innan Knodden skulle nanna;

Kapten Theodor är åter vid rodret ;D

Imorgon är jag ledig, änsålänge, blir förhoppningsvis en lika skön dag som idag! :) Fick veta idag att Theos faster och farbror (jag kallar det farbror! :p) också ska ha en liten pojke, det kommer bli storebröderna Björk som rockar alla!

- tre små pojk-kusiner!

Kommentarer
Postat av: Ung & i väntan på två små mirakel

Ja faktiskt,dom behvöer ju varandra vädigt mycket:) oh så söt din Theo är!!!!:)

2009-04-14 @ 20:09:56
URL: http://delicous.blogg.se/
Postat av: Sofia - 18årig blivande brud!

Naw vilken söt liten prick!

2009-04-15 @ 07:46:18
URL: http://ungblivandebrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0