Jag draar mig ..

Se, nu börjar jag igen :S

Jag vill jättegärna skriva ett inlägg men samtidigt inte, fast nu har jag gett mig fan på att jag ska så här kommer det! Fan, suttit in och ut på denna sidan flera gånger idag och så fort jag tänker skriva något så klickar jag bara på krysset.

Det tänker jag inte göra denna gången i vart fall!

Idag har jag varit på le work, as usual, varit en lugn och stillsam dag in da kitchen! Alltid trevligt, men vet ni vad? För att jag inte bara ska trycka på krysset nu och skita i vilket så avslutar jag mitt inlägg här.

Jag har ett viktigt samtal att ringa, en styck kurrande mage och massa, massa musik jag vill ladda ner!
 Smell Ya Later!

Kommentarer
Postat av: Madelaine

Va fin Theo va i den overallen! Vi hittade massor i Ullared! helt galet, trängsel och stressad tanter, en del tyskar och MÅNGA gravida..;) Är nog ett Mecka för gravida. Är jätte nöjd med inköpen! Har lagt upp lite bilder i bloggen..;) De könsneutrala plaggen hehe!



Jag är beräknad till den 9 januari. Hoppas att jag iaf hinner passera årsskiftet innan bebis bestämmer sig för att titta ut! När var du beräknad med Theo, gick du över tiden??



Vi har ju haft turen att hitta en som passar perfekt till vår vagn, så nu ska den bara skrivas på en önskelista och så får vi hoppas att någon vi känner köper innan nedkomsten!



Kramar

2008-09-29 @ 19:31:16
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0