Datorn VS TV´n

Hejsan hoppsan!

Nu är jag hemma från arbetet, tidigare än beräknat för jag slutar egentligen först kl 3 idag, men M&M är iväg och vi hade ingen barnvakt till Theo - därav fick jag byta bort min glassiga fredag (7-12) och ha den idag.

Fredag blir en låång dag helt plötsligt, visst 3 timmar det låter inte mycket men fan vad gott det är att sluta 12! :) Ajaa, det är inget att hänga läpp för.

Statusen här hemma är lugn, Theo vilar middag och det regnar ute, funderade på om jag skulle sätta mig vid TV´n och se något dötrist program eller helt enkelt sätta mig och blogga i min ensamhet.

Det blev det sistnämnda ;D

Connie och Sara har varit snälla och passat Theo idag, min kära svärmor var en ängel imorse och gick upp jättetidigt för att passa Lilleman eftersom jag började 7 idag, tack Svärmor!

Känner mig lite kluven idag, jag är glad men samtidigt inte, det är en klump som trycker i magen men jag vet inte vad den handlar om eller varför den ens är där, jobbigt när det blir så!

Fick skjuts hem från jobbet av Terese, kom vi hem här och drack kaffe och snackade med C och S, nu är huset folktomt (förutom mig och Theo) men det blir det snart ändring på för Tebbe och Johan är på ingång!

Nej, jag säger som en av våra boenden;
- Nu är det dags för mig att runda av för denna gången!


De vackraste killarna i världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0