Bloggtorkan fortsätter,

- jag måste finna mig en vattenpöl!

En vattenpöl full med blogg-energi så jag bara kan sprudla ur mig inlägg! Neej, allvarligt talat så tror jag att jag är computer-trött över huvudet taget, jag sitter helt enkelt inte vid datorn längre.

Jag har för mycket annat runt omkring mig som måste göras att jag inte ens tänker tanken på att sitta här, men nu är jag här för att jag är på jobb och har rast en timme nu, hm vad gör man då?

Bloggar! :)

Ajaa, vad har hänt på senaste då?

Igår var jag med Ferda, Michelle och Theo (såklart!) inne i Malmö och köpte ny bilbarnstol till honom, det blev en Akta Graco Cosmic - Love It! Bara det bästa till morsans kille :)



Vidare till Burlöv Center, ojoj där gick kortet varmt - handlade nya kläder till Theo (igen...), han kan aldrig få för mycket kläder, inte enligt mig iallafall! Skulle egentligen köpt en ny bärbar dator till mig denna månaden men dom pengarna hamnade på Theo´s kläder :p

Och lika glad är jag för det, om inte ännu gladare! :) Älskar att ge min lilla man saker, det är den bästa känslan som finns.

Sen köpte jag kläder till mig på Gina, ååh skulle kunna äta upp den affären! Men jag höll mig själv lite i koppel därinne så det blev bara en kjol, en klänning, en munktröja, en vanlig tunn tröja, en stickad tröja, och 4 par vantar.

Köpte även Mariah Careys nya parfym (till moii) och en Lacoste till M.

Hittade en fin varm åkpåse till Theo inne på Babyproffsen, en Tiger - ment to be så den fick det bliii! :) Ska lägga in foton på allt men har inte riktigt haft tid eller ork.

Slutar kl 21 ikväll, hem till älsklingen, ner i bingen och sen upp imorgon igen för ska jobba 12-21 då meed! Veckan efter jobbar jag alla dagar utom lördag för då fyller faktiskt min mamma år!

Känner att jag har för mycket att göra, dagarna skulle behöva bli 10 timmar längre, då hade jag haft tid att bara sitta här och skriva av mig i lugn och ro.

Kanske ska önska mig 34 timmars dagar i julklapp av tomten i år,
- vad tror ni?
Have I been a good girl (?!) 

Kommentarer
Postat av: Madelaine

Vi tittade på en Tiger åkpåse. Svart med svartrutig mönster?? Men den va alldeles för stor för liggdelen i vagnen!!

2008-09-27 @ 20:32:27
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0