Biljardbord

Äntligen hemma!

Har åkt med Terese hem från jobb idag, jag vet att jag har sagt det innan men jag säger det igen; Hon är bara för guda den tjejen! Helt underbar, önskar hon hade jobbat på min avdelning istället eller tvärtom.

Kvällen har varit lugn, inga missöden och faktiskt ett par goa stunder av lugn och ro,
- kors i taket!

Finally home som sagt, Theo nannar och älsklingen är hemma, nu blir det biljard Me VS M ;) Med ett par Sort Guld till det, hm, undrar hur detta kommer sluta? ;D

Ah, I´m no pool-person ;p
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Madelaine

Vi tyckte den åkpåsen va helt underbar! Hade passat perfekt till vår vagn. Nej fick faktiskt ingen åkpåse. Men det är inte hela världen finns ju dem som kostar 300 kronor. Funkar nog hur bra som helst!

Då kör vi nog på åkpåse och lammskinn här med. Jag kommer köpa en overall också. Dem är ju så himla söta!!



Haha, jisses, vilken big spender du är!! Men du köpte en massa fint vad jag kunde läsa mig till iaf! Bilbarnstolen kostade väl en del också kan jag tänka mig..;)Självklart ska jag shoppa för dig med..;) hehe..



Lycka till med pool och ölkvällen. Det låter super duper nice. Det är något jag kan längta efter, en riktigt kall öl!

Massa kramar

2008-09-27 @ 22:58:10
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0