Ååh,

- jag ville verkligen skriva "godmorgon!" som rubrik, men det är ingen god morgon ..

Mina ögon är svullna, jag bara gäspar hela tiden, huvudvärken ligger tung över hela pannan, har en jäkla kittelhosta i halsen samtidigt som jag är så trött att jag inte ens orkar hosta.

Jippi?

Sen är det kallt också, bara det gör morgonen lite värre, misstänker att ett fönster står öppet någonstans för så här kallt kan det bara inte vara i ett hus, det är så jag hade kunnat ta på mig en jacka :/ ..

Brr.. Så kan det vara ibland.

Det enda positiva här är min Lilleman, han sitter och leker med sina leksaker, underbara pojk! Han väckte mig för en liten stund sen, han stod och pratade "Poti potä, bamm bauu, putt, mammaa, pappaa, pampa"

- med en sån snäll, lugn och härlig röst som bara han kan ha.

Alltså vart det bara att pallra sig upp vare sig man ville det eller inte, min underbara son - för dig gör mamma vad som helst.

Älskar dig hjärtat!


Kommentarer
Postat av: Sandra Jonaeson

Heeej. de var ett tag sen =) Hur är det med dig? Kram kram

2008-09-15 @ 10:55:32
URL: http://jonaeson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0