People are strange

- including me!

Jag satt på bussen hem från jobb nu ikväll - försökte mig på att mobilblogga men mitt batteri tillät inte det, vilket egentligen är helt ointressant men på grund av att jag är den jag är så skriver jag om det ändå.

Till saken; när bussen anlände och jag steg på den så var där massa människor på den, ofcourse, men där fanns ändå vissa lediga "par-säten" så att man slapp sitta brevid någon man inte känner.

- Enligt mig är det det värsta som finns.

Satt på bussen och lyssnade på min halvkassa radio i mobilen som typ bara får in P4, lönt? Störde mig på paret som satt snett bakom mig, tjejen låg ner över sin "kille" (eller vad det nu var) enbart för att kika genom gången ner till busschauffören.

Grymt irriterande och totalt meningslöst! Men dom gick av halvvägs till Sjöbo - skönt - och det gjorde typ alla andra också, helt plötsligt var bussen nästan tom!

saknade jag alla människorna som precis varit runt mig, jag är en ganska social människa om alla andra människor bara håller sig på ett visst avstånd.

Det är samma sak vissa kvällar när man går hem från bussen och man inte stöter på en enda levande själ, då önskar jag bara att det kunde dyka upp någon typ varsomhelst,

- kommer det däremot fram en människa så går jag till och med hellre över på andra sidan gatan bara för att slippa gå förbi den!
Hah, strange? En aning.

Men nu kallar älsklingen så godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mama Mad

Det där är så roligt! Stämmer nog in på de flesta! Men man vill nog mest av allt ha någon man känner som går i närheten..Det behöver ju inte vara en kompis..man behöver inte prata bara det är någon som man iaf kan förnamnet på..haha..



Hur är det med er? Lillkillen?? kramar

2008-11-08 @ 09:38:56
URL: http://madelainef.blogg.se/
Postat av: Mama Mad

Hehe jamenvisst hade du det..;)

2008-11-08 @ 19:39:59
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0