Vårt Place!

Aaa, jag tycker att jag har tjatat sönder mig så mycket nu över hur vår lägenhet ser ut och blaha, blaha - så jag tog en bild på köket;

image216

För lite mer än ett år sen, så ville jag inte ens gå in i detta köket med mina skor på mig, jag ville inte utsätta mina skor för den hemska miljö där var. Här var värre än en svinstia, tyvärr har vi inga bilder för jag förbjöd Michael att fotografera det eländet,

- vilket jag idag kan tycka är synd, men så illa var det.

Det är iallafall en påminnelse om att det var så äckligt att vi inte ens ville fota det, jag tänkte direkt när vi kom in dit - "Uää, här kan någon annan bo." Så hör jag Michael "Vi tar det" - :|

Jag och Michael hade juh något att dividera om efter det kan jag lova hah, men han garanterade mig att när lägenheten var klar så skulle jag älska den.

Så Michael och Danne slet ut hela köket, inredning, golv, rör - jaa allt. Idag har vi ett helt nytt kök, allt är omgjort - golv, väggar och taket - och hela inredningen med såklart! :)

Älsklingen höll sitt löfte - jag älskar denna lägenheten!

Förstå att det är ångest att lämna detta, när vi lagt ner så mycket pengar och energi, här är verkligen underbart, men vi hade behövt ett rum till,

- slå in väggen till grannen?

Tänk om livet hade varit så enkelt, men hey, that´s life!

Kommentarer
Postat av: max

Gillar köket, öppna ytor är ofta väldigt fritalande. Iallafall som jag ser det när jag är ute och plåtar interiörer åt mäklare, ni har det snyggt och fint!

Gillar framför allt klockan =)

2008-05-15 @ 23:00:35
URL: http://lightroom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0