UTMANAD!

Just nu känner jag bara - Hey, why not? :D

SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD!
Regler: Du måste svara på alla frågor och sen utmana alla som läser detta.

DIG:
1. Hur lång är du ? 163,5 cm - extremt viktigt att det blir rätt!
2. Vad vill du bli när du bli stor? Allvarligt talat så hade jag nöjt mig med att sitta i kassan på konsum
3. Vad pluggar du ? Plugget är klart, men ska nog plugga till sjuksköterska senare.
4. Har du långt hår ? En bit under axlarna..
5. Vilken hårfärg har du ?  Ljusbrunt
6. Sminkar du dig ? Förr gjorde jag, nu enbart när det är något speciellt tillfälle
7. Har du haft sex senaste månaden? Ja
9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu ? Ljusgula ^^,
10. Har du kysst någon idag ? Ja

FAMILJ:
1. Bor dina föräldrar ihop ?
Nix
2. Vem är bäst, mamma eller pappa ? PAPPA!
3. Hur många syskon har du ? 3
4. Vad är det senaste du sa till din mamma ? Hm, det är över en månad sen så minns inte :s
5. Vilken mat lagade din pappa senast ? Revbensspjäll till julafton 2006
6. Hur många ställen har du bott på ? Danderyd, Sjöbo i villa och nu Sjöbo i lght.
7. Vem i din familj stör du dig mest på? Hah, den frågan var nästan lite för lätt ;)
8. Vilken familjemedlem är snällast ? Snaa :) Lump kommer på en god andra placering!
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Tja, senast var väl Theos dop, men vi ska ut och bowla på lördag om det räknas?


KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis ?
I förrgår, var ute med Veve en sväng :)
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Snaa :D
3. Har du kysst nån kompis ? Nej
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med ? Ja, men det är längesen
5. Vem har du varit kompis med längst ? Tjaa det är beroende på vad man kallar kompis
6. Vem känner dig bäst ? Michael
7. Längsta tid du varit osams med en kompis ? Någon jag är osams med kallar jag inte för kompis.
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det ? Neej, det är väl onödigt?
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar ? Ibland, om man inte känner för att vara med någon.

KLÄDER:
1. Vad har du på dig nu?
Mjukisbyxa med mjukiströja
2. Har du bytt om idag ? Ehh jaa?
3. Favorittröja ? Har många :p
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet ? Byxor som sitter fint i rumpan ;).
5. Har du gett bort kläder nån gång? Ja
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång ? Det händer.
7. Har du handlat kläder via internet ? Aaa, när man inte pallar åka någonstans.
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång ? Hah, har man säkert gjort i början på tonåren :p
9. Fulaste plagget andra könet kan ha ? Äckliga marknadstryckta tröjor! 
10. Vad använder du för skor ? Klackar, vanliga skor.

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar ? Aaa, men vill bara skrika på den ena.
2. Klä dig annorlunda ? Beror på vilket humör jag är på
3. Vara dig själv ? Jaa, för det mesta
4. Visa dig i bikini/badbyxor ? På stranden yees
5. Fisa inför din pojk/flickvän ? Hah, måste man så måste man :p
6. Pierca dig ? Jag hatar sånt, så nej tack!
8. Ha sex på offentlig plats ? Vågar gör man väl men man vill inte?!
9. Vara omogen ? Hah, say my name ;)
10. Äta småkryp ? Där går min gräns


SKOLAN:

1. Vad heter din skola ? Österport
2. Vad heter din favoritlärare ? Favoritlärare? Nu driver ni med mig..
3. Vad är ditt favoritämne ? Bild?
4. Snyggaste läraren på skolan ? Skulle aldrig spana in en lärare
5. Har du bra betyg? Dom fungerar iallafall, men jag behöver inte dom :p
6. Tråkigaste ämnet ? Engelska C *gäspar*
7. Har du skolkat mycket senaste året ? Hm, behöver nog inte gå in på det
8. Har du fuskat på prov ? Nääj, inte vad jag minns iallafall?
9. Hur tar du dig till skolan ? Jag tog bussen dåå för längesen.
10. Har du gjort mer än kyssas med någon när du vart i skolan ? Nej

Nej, nu är jag grymt uttråkad!


Kommentarer
Postat av: nathalie

gud, vill verkligen ha lika dann blogg som dig. SÅ JÄVLA FIN

2008-05-07 @ 23:35:32
URL: http://naatys.blogg.se
Postat av: Mini

Listor är kul. :)

2008-05-07 @ 23:36:06
URL: http://www.carolinelundh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0