Tick Tack

Klockan tickar på som vanligt.

Har knappt rört min öl, var nog intesugen iallafall :S Allt är så tyst och lugnt här hemma, TV´n är avstängd, Theo sover, Michael är ute i köket med cellplast listerna,

och jag sitter här och njuter av lugnet! :)

Usch, sicket jäkt och spring det har varit idag - min hjärna tål inte sånt.
Imorgon blir det jobb - awii!

Sen skulle vi bowlat efter det egentligen, men Kjelle med familj fick flytta fram det, lite tråkigt samtidigt som det var rätt bra iochmed att Michael vill få klart så mycket som möjligt in das lägenhet denna helgen.

Nej nu orkar jag inte detta mer, dags att borsta gaddarna!

Kommentarer
Postat av: karro

har du haft en bra dag? =)

2008-05-09 @ 23:22:01
URL: http://thegirlbehind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0