Nils Karlsson Pyssling

Nu är familjen Johansson-Björk hemma igen :)

Har varit i nya huset och skrivit på papper för köpare, sen ska det skickas till revisorn för bostadsrättsföreningen, självklart glömde jag min kamera här hemma så blev inga bilder.

Men dom kommer!! :)

Var inom en sväng hos svärmor och svärfar också och på vägen hem stannade vi till på Systemet och köpte ett par öl - min älskling är juh dansk ;)

Hah, nog om det :) Ikväll blir det planering för slutspurten på denna lägenheten, möjligtvis ska vi fixa lite här hemma, det behövs en storstädning känns det som.

På tal om rubriken, har tv4 film igång på TV´n nu och dom visar just nu Nils Karlsson Pyssling - inte sett den sen jag var liten, nostalgi tripp igen.

- KILLEVIPPEN!

Kommentarer
Postat av: Soha

Hoppas du får en trevlig dag :)

2008-05-06 @ 18:10:08
URL: http://sohaa.blogg.se
Postat av: Erotik-TV

Hej
Smet in här på din blogg och titta runt lite.
Titta in på min blogg, om du har lust.

2008-05-06 @ 18:17:28
URL: http://Rolighistoria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0