Morrn!

Åh ni kan tro att jag har sovit gott inatt! :)

Älsklingen var juh uppe och vyssjade Theo inatt, utan att ens väcka mig! :) Såå otroligt skönt det har varit att sova inatt, känner knappt igen mitt eget huvud! :p

Känslan i det iallafall, brukar ha sån huvudvärk på morgonen för att jag har sovit dåligt - inte idag inte! :D Hah, det var som när vi jobbadeMalmö Festivalen sista dagen,

- var uppe vid 9 på morgonen, jobbade till 6 nästa morgon, sen blir vi körda till Helsingborg direkt för att jobba däruppe från 7 på morgonen till kvällen.

Hah, tror ni att jag och Sandra var trötta?

Jag var så slut i hela huvudet efter en hel vecka på Malmö Festivalen och sen ingen sömn efter sista dagen, jag råkade till och med uttala mig högt om en jobbig kund.

- "Kan du inte bara gå härifrån?!" - LOOL!

Jag är nog den sista, tror jag iallafall, som skulle vara otrevlig mot en kund.
Tjaa, det är sånt man minns! :) Ahlgrens (L)

Kommentarer
Postat av: Den inbillade sjuke

Ja det är så skönt när man får sova!! Man har glömt bort hur man kunde sova i 10 timmar vissa nätter innan man fick barn. :-)

2008-05-16 @ 08:21:53
URL: http://mycketangest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0