Mitt nick

- är bara ett skämt slash slogan.

Det har varit skönt att dom flesta härinne förstått det utan att det ska uppstå en massa konflikter och diskussioner, det är väl självklart att det inte är på allvar - jag vill bara att ni ska läsa min blogg juh! ;D

Men sen finns det vissa, kanske 1 på 100 som inte kan ta detta för vad det är, utan ska kommentera med "Skaffa dig själv ett liv, det är du som bloggar" - Ahaa?

När folk skriver så så antar jag att dom verkligen har tagit åt sig,
det är inte det som är meningen!

Samtidigt är det lite roligt att se hur dom skyller över sin egen osäkerhet på mig ;)

Kommentarer
Postat av: Mikaela's Diary

haha vilka puckon som tar illa upp, (ursäkta ni som gör det) men eftersom dom tar åt sig så bör ju de innebära att de faktiskt inte har ett liv..
jag tycker ditt nick är störtskönt ;) keep it up

2008-05-08 @ 09:22:53
URL: http://MikaelasDiary.blogg.se
Postat av: monika

Jag tycker det va coolt "skaffa dig ett eget liv"! Ibland får man vara kaxig på skoj. Förstår inte att folk inte fattar det...

2008-05-08 @ 11:14:48
URL: http://ensamamamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0