Minnen 2002

Asså ni får tycka vad ni vill om vad jag kallar nostalgi eller inte, för när jag skriver det så menar jag att jag minns saker utav någon anledning - som jag inte skulle minnas om jag inte hörde just denna låten.

Lyssnar på ATB - Forever Young, minns första gången jag hörde den, på bussen hem från gymnasiet, gick i 1a ring - en utav mina bästa killkompisar då hade som vanligt packat sin minidisk med massa musik - för mig att han hade en sån iallafall :D

Och jag fick lyssna på denna, jag minns exakt var vi var också, vi var på väg 13 mot Sjöbo, strax innan flygrakan där det bara finns en massa skog - jag minns det så tydligt för jag tyckte det var så underbart!

Där satt jag med alla mina vänner, på väg hem från skolan, solen sken och allt var underbart.
Det var tider det, saknar dom ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0