Mackedonkan!

Väärsta grejen!

Idag när vi var på väg hem från Hornbach så bestämde jag och Michael oss för att vi skulle stanna på McDonalds och äta, jag kände mig helt slut i hela kroppen efter 2 timmars promenad inne på Hornbach :/ ..

Det var dags för en re-fill helt enkelt!

Massor med folk var det på Mackedonkan, det är juh Staffanstorps Bonnamarknad - så klart att det skulle vara lite extra mycket folk! :p

Jag är en sån människa, att när jag inte ätit på ett tag så får jag för mig att jag skulle kunna äta en hel familjepizza själv - jag tror verkligen det.

Så jag bad Michael att beställa en Big Mac meny + 6 st Mc Nuggets till det, för det skulle jag juh kunna hälla i mig på en handvändning, trodde jag iallafall.

Och så är man juh tjej och då vill man (jag) att killen ska beställa om man ska äta mycket ;) Michael satte juh dit mig totalt, han börjar med att säga; 

En MFF - meny, OBS! - Den består av TVÅ Big Mac! - vad vill du ha att dricka till den älskling?

Tack för den tänkte jag, Michael skulle juh ha den andra Big Macen, jaja så kom vi till Mc Nugget,

- Hur många bitar vill du ha älskling?

Asså jag hade kunnat strypa honom haha :D Meen, jag skonade honom (A)

Fast sen när vi väl fick maten så gick det som vanligt, jag åt 5 nuggets, halva pommesen och halva drickan - sen vart det stopp, så den där Big Macen var rätt onödig.

Kommentarer
Postat av: josefine

äsch då! inget att skämmas för ;)
jag brukar äta en 3dels limpa själv till middag ibland om jag är hungrig

2008-05-09 @ 23:44:27
URL: http://knip.blogg.se
Postat av: ALFAHANNA

Haha, jag tror också ofta att jag kan äta hur mycket som helst! Sen när man väl får maten så går det ju aldrig lika bra som man trott..

2008-05-09 @ 23:44:30
URL: http://alfahanna.blogg.se
Postat av: Celina

hehe =) Min kompis systerdotter hade en helvit klänning med luva och det såg värre ut ;P

2008-05-09 @ 23:47:34
URL: http://raow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0