Kvällen

Hah, nu när jag tänker på det - så var det rätt kul igår kväll egentligen! :) Vi var ingen ordinarie på avdelningen, pga att en har 2 veckors semester och en annan har bytt arbete i förra veckan.

En tjej har fått den tjänsten nu - som jag inte tycker borde ha den, visst hon har gått OP men till och med jag kan mer än henne - men men, det är inte jag som bestämmer.

Hon är väl snäll och så, men hon har lite svårt att koncentrera sig på att göra allt man ska, hon fastnar gärnaett ställe - så henne fick jag jaga på hela kvällen.

Känns juh inte rätt att jag som vikarie ska behöva passa en som har både bättre betalt än mig plus att hon är fast anställd?

Meen man får tänka lite längre än näsan, iallafall - jag som är ny, igår var det jag som var den som kunde mest så jag jagade juh runt mina två arbetskamrater överallt.

Jag var som en ettrig terrier efter dom! Hah, kollade allt dom gjorde och såg till så att allt blev gjort, mohaha - tycker lite synd om dom nu! :p

Men vi fick gjort allt vi skulle och vi fick det gjort i så god tid att vi hade 30 min att vila på :)
Hellre det än att bli klar i sista minuten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0