Jag Njuter!

- Det kan man väl kalla det.

Inte för att det har varit otrevligt att vara hemifrån, vi har haft det jättemysigt hos Svärmor och Svärfar - men jag är kräfta, jag är hemkär - I need my home.

Igår kväll satt vi ute med några av grannarna och pimplade öl - nog för att jag mest välte ut min men iallafall :p Satt och snackade - Michael och hans mor och far spelade gitarr och sjöng lite, sen blev det Nordman och Melodifestivals-diskussioner

- det var då alla förstod att nu var det dags att säga godnatt! :p

Ikväll har vi grillat - flintastek *jammi*

Men ändå, there´s no place like home!

image195
Glada Theo hos Farmor och Farfar!
- grumlig bild :/ ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0